Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
Kontejnery na velkoobjemový odpad
15
Kontejnery na velkoobjemový odpad
16
Kontejnery na velkoobjemový odpad
17 18 19 20 21 22
Podzimní svoz nebezpečného odpadu
23
24 25 26 27 28 29
Pozvánka na jednání Valné hromady Honebního společenstva Boreč
30
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Usnesení zastupitelstva > Usnesení zastupitelstva obce Boreč 11/2017

Usnesení zastupitelstva obce Boreč 11/2017



Datum konání:
29.11.2017

USNESENÍ ZASTUPITELSTVA OBCE BOREČ-ŽEBICE

 

Číslo usnesení: 11/2017

Ze dne: 29.11.2017

Přítomni: p Pakosta, Kuriš, Hrubý, pí Bartoňová, Mgr. Podpěra, Bartoň, pí Kubínová

Omluveni: Zahnáš, Mgr. Podpěrová

Neomluveni: x                      

Host: x

 

Zastupitelstvo přijalo následující usnesení:

           

 

  1. Starosta informoval zastupitelé, že k NÁVRHU rozpočtu na rok 2018, který byl řádně vyvěšen na všech úředních deskách, nebylo připomínek. Z toho důvodu dal hlasovat o schválení ROZPOČTU NA ROK 2018 beze změn oproti NÁVRHU. Rozpočet je navržen na paragrafy a je navržen jako vyrovnaný. Rozpočet vychází z rozpočtového výhledu na rok 2018. Příjmy+výdaje 3mil 666tis Kč. Zastupitelstvo hlasovalo a schválilo 7 hlasů PRO, 0 PROTI

 

  1. Dále podal informaci o blížících se volbách Prezidenta ČR, které proběhnou 12.-13.ledna 2018, v případě vypsání druhého kola ještě o 14 dní později. Opět budou dva volební okrsky, komise už jsou také vybrány, předsedové a zapisovatelé zvoleni. Komise dnes složily slib. Vše je průběžně vyvěšováno na WEB obce v souladu se zákonem. Zastupitelstvo vzalo informace na vědomí.

 

  1. Č.p. 12: na minulém zasedání byla podána stížnost na množící se plíseň v jednotlivých bytech- starosta kontaktoval již dvě firmy k odbornému řešení vzniklé situace, zatím se však čeká na volný termín prohlídky.

 

  1. Místostarosta dal hlasovat o zakoupení 4ks odvlhčovačů, aby se situace nadále nezhoršovala, naopak aby se vylepšila a nehrozili např. nějaké zdravotní problémy nájemníků, než bude jasné nějaké řešení. Zastupitelstvo hlasovalo a schválilo 7 hlasů PRO, 0 PROTI

 

  1. Dále Mgr. Podpěra podal podnět k lepší údržbě silnic a příkopů a vůbec ke kvalitě povrchů silnic mezi obcemi. Starosta zkusí zjistit, zda se v tomto směru něco plánuje ke zlepšení situace.

 

  1. Dále dal Mgr. Podpěra opět hlasovat o snížení rychlosti v obci. Zastupitelstvo hlasovalo a schválilo 3 hlasy PRO (Pakosta, Kubínová, Podpěra), 4 PROTI (Hrubý, Kuriš, Bartoň, Bartoňová), 0 SE ZDRŽELI

 

  1. Dále dal Mgr. Podpěra podnět ke zjištění, zda by šli v části obce Boreč udělat chodníky. Starosta zjistí zda by bylo možné nějaké řešení.

 

  1. Dále dal místostarosta hlasovat o Nájemních smlouvách na rok 2018. Navrhl, aby byly ve stejném rozsahu a za stejných podmínek, jako tomu bylo v roce 2017. Zastupitelstvo hlasovalo a schválilo 7 hlasů PRO, 0 PROTI

 

 

 

 

 

 

starosta obce Boreč: Ladislav Pakosta                                                               místostarosta: Lukáš Hrubý


Komentáře


  • 14. 3. 2018 11:26
    Béni Peter
    K zápisu 11/2017 ze dne 29.11.2017 publikován

    Dobrý den!
    Nechápu prodlevu – opoždění zveřejnění „usnesení – zápisu“ cca 1 až 2 měsíce od konání schůze (viz datum konání schůze a datum publikace dokumentu)
    Dovolím si se vyjádřit k bodu 3 a 4, ač se mne netýkají z pohledu nájemníků, ale vzhledem k povinnostem a k budoucím možným výdajům (ne malým) na vrub OU. Něco málo o tom vím, ač jsem strojař, ale kolega z firmy v SR je stavař, podobné věci také řešil. Tato otázka je opravdu velice choulostivá jak z hlediska ochrany zdraví obyvatel – nájemníků, tak po stránce právní a následně i z pohledu ekonomických dopadů. Souhlasím s tím, že je to na řešení odborníky z oblasti stavebnictví a použitých stavebních materiálů – jejich vhodnosti (pískovec, omítky, uzavření konstrukce zateplením, …). K tomu by měl být předložen „Stavební deník“ a samozřejmě by měl něco říct, doplnit i odborný stavební dozor. Předpokládám, že OU (pro svou ochranu) měl toto zajištěno! V každém případě mám za to, že nákup odvlhčovačů není řešením a nájemcům se jejich používáním zvedají náklady na bydlení, mimo stanovený nájem ( v tomto případě tedy neodpovídá nájem za deklarovanou kvalitu, kvalitě skutečné). Souvis bodu 8 ( není z dokumentu jasné o které nájemné smlouvy jde) OU by měl proto konat aktivně a náležitě rychle! Nutno oslovit jiné odborné firmy - odborníky, když dvě oslovené nemají čas, aby nebyli poškozovány nájemníci a nebo pak v konečném důsledku OU!
    Chápu, že na podzim jsou volby, ale bod. č. 5 a 7, které dle zápisu navrhuje pan Podpěra již byli vyslovené mnou! Tyto věci jsem namítal na několika veřejných schůzích zpět! Ovšem to by musely být udělané zápisy dle skutečného průběhu schůze a taktéž i usnesení OZ! K bodu 7 jsem se vyjádřil naposled dne 7.10.2017! Byl jsem odkázán na možnost kandidovat v příštích komunálních volbách! Ve Vašem „Zápisu – Usnesení“ ??? 9/2017 ???, z této schůze toto chybí - chybělo, tak jako i jiné věci, které byli na této schůzi vysloveny! Např. návrh na snížení počtu zastupitelů na počet 5, pro další volební období, …
    Ale k „usnesení – zápisu“ ??? 9/2017 ??? ze dne 7.10.2017 – veřejní schůze se budu věnovat samostatně!
    S pozdravem Béni Peter


Přidat komentář

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů